Levertijden, verzendkosten, terugbetalingen en retouren
Levertijd & verzendkosten
Verzending
Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 16:00 uur worden dezelfde werkdag verzonden met het netwerk van DHL. Mogelijk worden daarom pakketten geleverd door een partner van DHL, zoals Bpost. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 16:00 uur en in het weekend worden op maandag verzonden.
Redenen waarom verzending 1 werkdag langer duurt:
- De bestelling bestaat uit meerdere artikelen die in verschillende warehouses liggen. Deze artikelen worden verzameld en in één pakket verzonden, waardoor de verzendtijd met 1 werkdag toeneemt. Hierdoor kun je de bestelling in één levering ontvangen én dragen we samen bij aan een beter milieu.
- In verband met drukte in de werkplaats kan het voorkomen dat afgemonteerde fietsen een werkdag later geleverd worden.
In verband met drukte in de werkplaats kan het voorkomen dat door ons gemonteerde fietsen een werkdag later geleverd worden.
Op de werkdag van verzending wordt een mail verstuurd met daarin de trackingcode(s) en inhoud van het pakket/de bestelling. Deze trackingcodes zijn tevens terug te vinden in de bestelhistorie van het account en zijn altijd leidend.
We verpakken en verzenden onze orders met de grootst mogelijke zorg. Het is onze eerste prioriteit om bestellingen zo snel mogelijk in de perfecte staat af te leveren. Om beschadigingen of onnodige verzendkosten te voorkomen, is het mogelijk dat er meerdere pakketten verzonden worden. De verzendkosten per bestelling worden duidelijk vermeld in de checkout.
Terugbetalen- en retourbeleid
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Niet-retourneerbare artikelen:
Cadeaubonnen
Downloadbare boeken
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
Boek met duidelijke gebruikssporen
Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als u retour is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@annekien.nl
Verkoop artikelen
Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Uitverkoop artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Uitwisselingen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@djelivy.nl en stuur je artikel naar:
Djelivy
Reigerhof 68
3181 KB
Rozenburg
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.
Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal diegene over de status van de retourzending op de hoogte worden gebracht.
Retourneren
Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar:
Djelivy
Reigerhof 68
3181 KB
Rozenburg
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@djelivy.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.